de impact van audiovisuele apparaten in ons leven

Archief van het onderwijsproces Het onderwijs-leerproces meestal in de lessen verschijnt in het archief. Scholen in de jaren ‘ 90 van de volgende te voldoen: De Schramm van de toewijzing van de eerste en tweede generatie van educatieve materialen voor zowel het gebruik van de basis -, secundair en hoger onderwijs, en in alle waarschijnlijkheid dit zijn onmisbare hulpmiddelen voor een verblijf op alle niveaus van het onderwijs. Tot op heden, de belangrijkste school lesmateriaal van het boek, “die de studenten leren activiteiten bedoeld om te helpen,

welke soorten audio-apparaten kunnen we voldoen aan

welke soorten audio-apparaten kunnen we voldoen aan” systematische informatie, oefenen, praktische toepassing die taken zijn, regisseren, reguleren van de student leren, werken is afgedrukt, geeft de mogelijkheid voor zelfstandig werk, en “een belangrijke bron voor docenten. … Een goed leerboek is motiverend, betrouwbare kennis bemiddeling, tegelijkertijd aantrekkelijk, gevarieerd en kleurrijk onderwijs in de natuur.” (Karlovitz, 1997: 461-462; zie ook: Karlovitz, 1990; Karlovitz, 2001; Horváth, 1996.)

Moderne intermediairs (zoals een computer) kunt u de traditionele repository ik ben content, maar het is niet waarschijnlijk dat in de nabije toekomst voor het uitvoeren van deze scholen. De kinderen hebben een goede tijd schoolboeken gaat om te leren van traditionele kaarten die ze zullen gebruiken. Echte sneeuwklokje op omstanders en de bloemdelen, en ze scheuren het menselijk oog model, om kennis te maken met de structuur, de werking, enz., dus de demonstratie door de leraar, de leraar voor een goede lange tijd nog in deze repository ik ben onmisbaar.

De derde generatie behoren tot de audio-visuele apparaten kan worden gevonden in de meeste scholen, is natuurlijk ideaal, wat variatie in elke klas. Audio-visuele hulpmiddelen in het archief, ik ben speciaal, deel uitmaken van een groep, welke elementen de nadruk op de auditieve (gehoor) en/of visuele (zien) kanalen van informatie voor het opnemen van plannen en voorbereiden. Hun gebruik ervan uitgegaan dat het onderwijs aan te passen op de informatie van de media bestaan.

De auditieve apparaten (radio, platenspeler, bandrecorder) en de vaste of de aan hen gemaakt wordt van de informatie drager (geluid) heel goed worden gebruikt in de lessen en buiten. De behandeling is eenvoudig, goed bekend, er zijn zulke toestellen, die grotere kamer is ook voorzien, maar op de luidspreker, en het is niet ondenkbaar dat een persoon direct naar de transmissie (met koptelefoon). Inhoud en learning management informatie uit te zenden is even geschikt.

Klaar audio-bestanden en hun effecten

Klaar audio-bestanden en hun effectenActiva kan worden geïllustreerd in de nieuwe kennis, bij het verstrekken van de spraak-ontwikkeling, praktijk, control, self-monitoring (bijvoorbeeld archief van historische geluidsopnamen, shows, prestaties, opname; native-speaker audio-materialen voor het onderwijs van vreemde talen geven aan uw taalniveau, etc.). Ze kunnen hun eigen opnames van de studenten, de docenten (bijvoorbeeld interviews opgenomen met een doel, begeleidende soundtrack samenstellen van een literair thema).

Klaar audio bestanden van verschillende ontwikkeling van vaardigheden (bijvoorbeeld spelling). Voor de blinde, de literatuur ook “draai het was” de többükhöz krijgen. In sommige landen al eerder, we hebben de school van radio-uitzendingen die hielp bij het onderwijs van deze shows op de band kan worden uitgebreid. Telefoon leren op afstand kan ook evolueren, bijvoorbeeld, een gerenommeerde specialist, een schrijver, een kunstenaar op basis van een oriënterend gesprek kunt u wonen in een klasse in het onderwijs-leerproces.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *